Marek Tomíček

Bakalářská práce

Vliv sociálních sítí na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl

Impact of Social Media on Prosperity of E-shop with Products for Healthy Lifestyle
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza vlivu sociálních sítí na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl. Práce obsahuje v teoretické části teoretická východiska social media marketingu a charakteristiku zkoumaného e-shopu. K analýze byla použita metoda kvantitativní, konkrétně elektronické pozorování. Data byla získána z nástrojů Google Analytics a Business manageru neboli správce reklam …více
Abstract:
The main objective of this bachelor thesis is to analyse the impact of social media sites on the effectivity of an e-shop selling healthy lifestyle products. The theoretical part of this work outlines common theoretical features of social media marketing and provides the characteristics of the e-shop. The analysis made use of the quantitative research method, in particular the electronic observation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 7. 2020
  • Vedoucí: Pavlína Kozáková
  • Oponent: Kateřina Žídková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod