Vliv sociálních sítí na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl – Marek Tomíček
Marek Tomíček
Bakalářská práce
Vliv sociálních sítí na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl
Impact of Social Media on Prosperity of E-shop with Products for Healthy Lifestyle
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza vlivu sociálních sítí na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl. Práce obsahuje v teoretické části teoretická východiska social media marketingu a charakteristiku zkoumaného e-shopu. K analýze byla použita metoda kvantitativní, konkrétně elektronické pozorování. Data byla získána z nástrojů Google Analytics a Business manageru neboli správce reklam …víceAbstract:
The main objective of this bachelor thesis is to analyse the impact of social media sites on the effectivity of an e-shop selling healthy lifestyle products. The theoretical part of this work outlines common theoretical features of social media marketing and provides the characteristics of the e-shop. The analysis made use of the quantitative research method, in particular the electronic observation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139974
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2020
- Vedoucí: Pavlína Kozáková
- Oponent: Kateřina Žídková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOMÍČEK, Marek. \textit{Vliv sociálních sítí na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/3uinoc/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
E-commerce se zaměřením na nákup prostřednictvím sociálních sítí
Simona Matějovská -
Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro e-shop Dobrý kartáček
Tomáš Benák -
Možnosti neplacené propagace na sociálních sítích Facebook a Instagram
Diana Havířová -
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Tetjana Tonkonoh