Děti jako cílová skupina mediální persvaze – Petr ADAM
Petr ADAM
Bakalářská práce
Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Children as a Target Group of Media Persuasion
Anotace:
Předmětem mé bakalářské práce je v teoretické části charakteristika persvaze, reklamy, jejího vnímání, médií, dětí jako cílové skupiny a marketingový výzkum. V praktické části je předmětem dotazníkové šetření provedené mezi 152 žáky druhého stupně dvou základních škol v dubnu 2012. Na toto šetření navazuje analýza výstupů a vyjádření k za-daným cílům a výzkumným otázkám.Abstract:
The subject of my thesis is the theoretical characteristics of persuasion, redeceptions, its perception, the media, children as target groups and marketing research. In the practical part is the subject of a survey conducted among 152 pupils of the second stage of two primary schools in April 2012. The investigation continues this analysis and opinion on the outputs, given the objectives and research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ADAM, Petr. Děti jako cílová skupina mediální persvaze. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitele
Jana Varčoková -
Specifika reklamy zaměřené na žáky základních škol
Jakub SLAVÍČEK -
Regulace reklamy
Veronika Nosková -
Dopady klamavé reklamy
Antonie Pukišová -
Ochrana spotřebitele v České republice a vliv klamavé reklamy
Anna Meierová -
Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y
Kateřina Pěničková -
Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu
Lucie Komínková -
Vnímání a vliv reklamy na poslechovost podcastů
Adéla Schmidlová