Ing. Veronika Nosková

Bakalářská práce

Regulace reklamy

Regulation of advertising
Anotace:
Práce analyzuje právní stránku v reklamě. Vymezuje pojem reklamy, dotýká se historie a vzniku. Předmětem pozornosti je právo veřejné, soukromé, etická samoregulace. Provede nás orgány regulace, zákonem o rozhlasovém a televizním vysílání, nekalosoutěžním jednáním a v poslední části práce se dostaneme mezi děti a mladistvé, které reklama ovlivňuje také, a to v dost velké míře. Cílem, jak je již uvedeno …více
Abstract:
This paper introduces the legal aspects of advertising. It defines the concept of advertising, with touches of history and creation. The object of attention is the law of public, private, ethical self-regulation. Examine our regulators, the Act on Broadcasting, unfair competition and the last part we get among children and adolescents that advertising influences as well, and in quite a large extent …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Eva Kadlecová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní