Ing. Radka Kubalová, Ph.D.

Doctoral thesis

Aplikace behaviorální ekonomie v marketingovém řízení

Application of Behavioral Economics in Marketing
Anotácia:
Tato disertační práce se zabývá marketingovou aplikací dvou kontextových efektů, efektu návnady a kompromisu, přičemž cílem práce je na základě empirických dat zjistit jejich vliv na rozhodování spotřebitele a navrhnout doporučení využití tohoto poznatku behaviorální ekonomie pro marketingové řízení. V rámci teoretické rozpravy jsou popsány východiska behaviorální ekonomie a její aplikace v marketingu …viac
Abstract:
The thesis investigates the marketing application of context effects, decoy and compromise effect, with the aim to find their influence on consumer decision-making and propose the application of this behavioral economics principle in the marketing management. The theoretical framework describes the behavioral economics principles and their application in marketing with the focus on the context effects …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/pvz3k/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2022
  • Vedúci: doc. Mgr. Ing. Michal Tvrdoň, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. František Varadzin, CSc., doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, PhD., doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné