Aplikace behaviorální ekonomie v marketingovém řízení – Ing. Radka Kubalová, Ph.D.
Ing. Radka Kubalová, Ph.D.
Disertační práce
Aplikace behaviorální ekonomie v marketingovém řízení
Application of Behavioral Economics in Marketing
Anotace:
Tato disertační práce se zabývá marketingovou aplikací dvou kontextových efektů, efektu návnady a kompromisu, přičemž cílem práce je na základě empirických dat zjistit jejich vliv na rozhodování spotřebitele a navrhnout doporučení využití tohoto poznatku behaviorální ekonomie pro marketingové řízení. V rámci teoretické rozpravy jsou popsány východiska behaviorální ekonomie a její aplikace v marketingu …víceAbstract:
The thesis investigates the marketing application of context effects, decoy and compromise effect, with the aim to find their influence on consumer decision-making and propose the application of this behavioral economics principle in the marketing management. The theoretical framework describes the behavioral economics principles and their application in marketing with the focus on the context effects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/pvz3k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2022
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Michal Tvrdoň, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. František Varadzin, CSc., doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, PhD., doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková -
Mikro-behaviorální finance: efekt asymetrické dominance v rámci individuálního investičního rozhodování
Lucia Kamasová -
The Decoy Effect in Airfare Choice
Karina Drebezgina -
Mikro-behaviorální finance: efekt asymetrické dominance v rámci individuálního investičního rozhodování
Lucia Kamasová -
The relationship between perceived stress, rumination, mobile phone addiction and academic achievement, and the protective effect of mental health literacy: A Moderated chain mediation effect in the context of Czech Republic and China
Hongyang LIU