Renáta PROTIVOVÁ

Bakalářská práce

Využití didaktických technologií pohledem budoucích a stávajících učitelů MŠ.

The use of didactic technologies from the perspective of future and current kindergarten teachers.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na využívání digitálních technologií pohledem budoucích a stávajících učitelů. Výzkum byl prováděn od února 2020 do června 2020 a podařilo se nám získat celkem 150 respondentů (76 budoucích učitelů, 74 stávajících učitelů). Práce je složena ze čtyř kapitol. První kapitola se zabývá digitálními technologiemi v kontextu vzdělávání, v závěru každé kapitoly jsou uvedeny digitální …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the use of digital technologies from the perspective of future and current teachers. The research was conducted from February 2020 to June 2020 and we managed to obtain a total of 150 respondents (76 future teachers, 74 current teachers). The work consists of four chapters. The first chapter deals with digital technologies in the context of education, at the end, digital …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jan Fadrhonc

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PROTIVOVÁ, Renáta. Využití didaktických technologií pohledem budoucích a stávajících učitelů MŠ.. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/