Renáta PROTIVOVÁ

Bachelor's thesis

Využití didaktických technologií pohledem budoucích a stávajících učitelů MŠ.

The use of didactic technologies from the perspective of future and current kindergarten teachers.
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na využívání digitálních technologií pohledem budoucích a stávajících učitelů. Výzkum byl prováděn od února 2020 do června 2020 a podařilo se nám získat celkem 150 respondentů (76 budoucích učitelů, 74 stávajících učitelů). Práce je složena ze čtyř kapitol. První kapitola se zabývá digitálními technologiemi v kontextu vzdělávání, v závěru každé kapitoly jsou uvedeny digitální …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the use of digital technologies from the perspective of future and current teachers. The research was conducted from February 2020 to June 2020 and we managed to obtain a total of 150 respondents (76 future teachers, 74 current teachers). The work consists of four chapters. The first chapter deals with digital technologies in the context of education, at the end, digital …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jan Fadrhonc

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PROTIVOVÁ, Renáta. Využití didaktických technologií pohledem budoucích a stávajících učitelů MŠ.. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/