Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů – Tomáš Jarolím
Tomáš Jarolím
Bachelor's thesis
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Customer purchase decision process in the luxury car segment
Abstract:
Tato bakalářská práce popisuje kupní rozhodovací proces spotřebitele v segmentu luxusních automobilů. V teoreticko-metodologické části jsou zpracovány zdroje z odborné literatury. Tento oddíl pojednává o spotřebním chování a faktorech, které ho ovlivňují. Následuje proces celého kupního rozhodovacího procesu se zaměřením na segment luxusních automobilů. V praktické části práce se aplikují načerpané …moreAbstract:
This bachelor thesis describes the purchasing decision-making process of the consumer in the segment of luxury cars. In the theoretical part, the sources from the literature are processed. This section discusses consumer behavior and the factors that affect it. The following is the process of the entire purchasing decision process, focusing on the luxury car segment. The practical part of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 9. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76733
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2019
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Roman Pilát
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76733
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Big Data Analysis for Customer Purchase Behavior: Challenges and Opportunities
Odeta Shtrepi -
Proces náboru zaměstnanců v soukromé firmě v rámci personálního marketingu
Jakub Himlar -
Sieťový marketing - história a princípy fungovania v praxi
Lívia Hainová -
Role Direct Marketingu v IMC podniku s návrhem konkrétní kampaně
Simona Ladislavová -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kúpny rozhodovací proces na trhu raňajkových cereálií
Tatiana Rothová -
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
Jana Němcová -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik