Tereza Vondráková

Diplomová práce

Český trh digitálních agentur: Případová studie Nydrle Digital

Digital Advertising Agencies in the Czech Republic: Case Study of Nydrle Digital
Anotace:
Autorka se bude v diplomové práci zabývat popisem trhu specializovaných reklamních agentur, jejichž hlavní činností je tvorba digitálních, online a mobilních kreativních řešení. Teoretická část práce bude věnována teoretickým východiskům pro tvorbu reklamní kampaně a roli reklamních agentur v celém procesu. Významnou část práce pak bude tvořit vývoj digitálního marketingu a jeho jednotlivých nástrojů …více
Abstract:
The master thesis focuses on description of the market of digital advertising agencies that create digital, online and mobile campaigns for their clients. The first part of the thesis addresses the advertising market and its role in the marketing mix. The author gives the summary of the evolution of digital marketing and its tools in the digital and creative procedure of preparing advertising concept …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedoucí: Jan Hanzlík
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41592