Český trh digitálních agentur: Případová studie Nydrle Digital – Tereza Vondráková
Tereza Vondráková
Master's thesis
Český trh digitálních agentur: Případová studie Nydrle Digital
Digital Advertising Agencies in the Czech Republic: Case Study of Nydrle Digital
Abstract:
Autorka se bude v diplomové práci zabývat popisem trhu specializovaných reklamních agentur, jejichž hlavní činností je tvorba digitálních, online a mobilních kreativních řešení. Teoretická část práce bude věnována teoretickým východiskům pro tvorbu reklamní kampaně a roli reklamních agentur v celém procesu. Významnou část práce pak bude tvořit vývoj digitálního marketingu a jeho jednotlivých nástrojů …moreAbstract:
The master thesis focuses on description of the market of digital advertising agencies that create digital, online and mobile campaigns for their clients. The first part of the thesis addresses the advertising market and its role in the marketing mix. The author gives the summary of the evolution of digital marketing and its tools in the digital and creative procedure of preparing advertising concept …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41592
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: Jan Hanzlík
- Reader: Radek Tahal
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41592
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Návrh brand manuálu vizuální identity digitální agentury AMI Digital s. r. o.
Maksym Bilousov -
Digital marketing - komunikační strategie firmy s ohledem na rozdílné věkové skupiny
Klára Marková -
Advertising Brexit: Elements of Persuasion in the Facebook Campaign
Natália Belicová -
Sociální reklama - kampaň
Zuzana HEGEDŰŠOVÁ -
Reklama a její vliv na adolescenty a jejich chování
Petra Doležalová -
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Simona Nováková -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze