Orientace firmy na trhu - marketingová nebo prodejní koncepce – Bc. Iva DUFKOVÁ
Bc. Iva DUFKOVÁ
Bachelor's thesis
Orientace firmy na trhu - marketingová nebo prodejní koncepce
Orientation of a company in the market - selling or marketing conception
Anotácia:
Téma mé bakalářské práce je Orientace firmy na trhu - prodejní nebo marketingová koncepce. Tuto analýzu jsem se pokusila provést ve společnosti Sony Centrum Ellex GK s.r.o.. Záměrem mé analýzy byla identifikace současné koncepce společnosti. Analýza koncepce je založena na konverzaci s vedoucím pracovníkem, zaměstnanci a na podrobné průzkumu informací o sortimentu, ceně, distribuci a propagaci. Výsledek …viacAbstract:
The theme of my bachelor{\crq}s thesis is Orientation of a company in the market {--} selling or marketing conception. I attempted to implement this analysis in Sony Centrum Ellex GK s.r.o.(Ltd.). The purpose of my thesis is to identify gradually the business conception of this company. The analysis of this conception is based on conversations with managers and employees, and on assessment of particular …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2008
Zverejniť od: 19. 9. 2008
Identifikátor:
9130
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 10. 2008
- Vedúci: Ing. Marie Bunešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DUFKOVÁ, Iva. Orientace firmy na trhu - marketingová nebo prodejní koncepce. Č. Bud., 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 09. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 9. 2008 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Accounting and Financial Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová koncepce firmy v prostředí českého zdravotnictví
Radek Jírů -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká
Názov
Vložil
Vložené
Práva