Podnikatelská strategie vybraného poskytovatele služeb cestovního ruchu, návrhy zlepšujících opatření – Tereza BOUDOVÁ
Tereza BOUDOVÁ
Bakalářská práce
Podnikatelská strategie vybraného poskytovatele služeb cestovního ruchu, návrhy zlepšujících opatření
The Business Strategy of Selected Tourist Travel Provider, The Proposals of Progressive Steps
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá podnikatelskou strategií vybraného poskytovatele služeb cestovního ruchu. Konkrétně cestovní kanceláří Intertrans sídlící v Plzeňském kraji. Poskytující lyžařské, cyklistické, poznávací, ale i pobytové zájezdy. Úroveň a četnost služeb byla charakterizována za pomoci rozšířeného marketingového mixu. Současná situace byla zhodnocena na základě SWOT analýzy a analýzy konkurence …víceAbstract:
The bachelor thesis concerns with the business strategy of selected tourism service provider, Intertrans Travel Agency located in the Pilsner Region. Intertrans provides skiing, biking and sightseeing trips as well as the residence tours. The level and frequency of services was characterized by using the extended marketing mix. The current situation was evaluated based on SWOT and competitor analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
42191
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Česal
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOUDOVÁ, Tereza. \textit{Podnikatelská strategie vybraného poskytovatele služeb cestovního ruchu, návrhy zlepšujících opatření}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/3vjemi/.
Jak správně citovat práci
BOUDOVÁ, Tereza. Podnikatelská strategie vybraného poskytovatele služeb cestovního ruchu, návrhy zlepšujících opatření. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Podnikatelská strategie vybrané firmy - případová studie
Filip Kopanica -
Návrh strategie pro rodinný podnikatelský subjekt
Šárka Dvořáčková -
Podnikatelská strategie vybraného poskytovatele služeb cestovního ruchu, návrhy zlepšujících opatření
Karolína VOJÍŘOVÁ -
Podnikatelská strategie vybraného poskytovatele služeb cestovního ruchu, návrhy zlepšujících opatření
Lenka KLEKNEROVÁ -
Podnikatelská strategie hotelu IRIDA v Plzni, návrhy zlepšujících opatření
Nikola MARUŠOVÁ -
Marketingová strategie resortu
Adéla Mojžíšová -
Marketing služeb - Překladatelská kancelář K&K
Anastasiya PARMONIK