Videomapping jako rozrůstající se fenomén – Kristýna Melichárková
Kristýna Melichárková
Diplomová práce
Videomapping jako rozrůstající se fenomén
Videomapping as a growing phenomenon.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím videomappingové projekce v reklamním odvětví. Předmětem diplomové práce je videomapping, jeho využití v současnosti a úvaha nad využitím do budoucna. Dílčím cílem je seznámit čtenáře s pojmem videomapping a s procesem při vytváření jednotlivých projekcí. Přínosem práce je porovnání videomappingové a statické reklamy na konkrétním příkladu, na kampani Štědrá dovolená …víceAbstract:
This thesis deals with the use of videomapping projections in the advertising industry. The subject of this thesis is videomapping, use of videomapng currently and the reflection of using in the future. The partial aim is to introduce the concept of videomapping process and the creation of individual projections. The benefit of this work is to compare videomappings advertisement and static advertisement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 12. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49346
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Stanislav Horný
- Oponent: Martin Seko
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49346
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Světlo jako médium. Umělé světlo v českém výtvarném umění od 90. let po současnost
Denisa MICHALINOVÁ -
Možnosti projektování zdravotně technické instalace s využitím BIM, porovnání procesů mezi 2D a reálným modelem
Jan Hejhal -
Laboratoř - Mám pár nezodpovězených otázek. Projekt je výzkumem napříč obory, vztahy, systémy. Předpokládá se využití aktuálních technologických možností například v animaci, 3D, After Effects, audio video projekce. Výstupem je objekt, instalace v multimédiích.
Dana BARTONÍČKOVÁ -
projekce_imaginace
Lucie ZELENÁ -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná