Videomapping jako rozrůstající se fenomén – Kristýna Melichárková
Kristýna Melichárková
Master's thesis
Videomapping jako rozrůstající se fenomén
Videomapping as a growing phenomenon.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím videomappingové projekce v reklamním odvětví. Předmětem diplomové práce je videomapping, jeho využití v současnosti a úvaha nad využitím do budoucna. Dílčím cílem je seznámit čtenáře s pojmem videomapping a s procesem při vytváření jednotlivých projekcí. Přínosem práce je porovnání videomappingové a statické reklamy na konkrétním příkladu, na kampani Štědrá dovolená …moreAbstract:
This thesis deals with the use of videomapping projections in the advertising industry. The subject of this thesis is videomapping, use of videomapng currently and the reflection of using in the future. The partial aim is to introduce the concept of videomapping process and the creation of individual projections. The benefit of this work is to compare videomappings advertisement and static advertisement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 12. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49346
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Stanislav Horný
- Reader: Martin Seko
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49346
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Možnosti projektování zdravotně technické instalace s využitím BIM, porovnání procesů mezi 2D a reálným modelem
Jan Hejhal -
Laboratoř - Mám pár nezodpovězených otázek. Projekt je výzkumem napříč obory, vztahy, systémy. Předpokládá se využití aktuálních technologických možností například v animaci, 3D, After Effects, audio video projekce. Výstupem je objekt, instalace v multimédiích.
Dana BARTONÍČKOVÁ -
projekce_imaginace
Lucie ZELENÁ -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala