Ing. Michaela Kytková

Bachelor's thesis

Paměť ve stáří a specifika reklamy pro 60+

Memory in old age and the specifics of advertising for 60+
Anotácia:
Paměť ve stáří je v současné době velmi využívané a dosti rozsáhlé téma. Zvolila jsem si ho proto, abych zjistila, zda senioři opravdu reklamám důvěřují, zda se nechají reklamou ovlivnit či nikoli. Dále také jaká média v dnešní době nejvíce ovlivňují starší populaci a jaké reklamy mají u důchodců největší úspěch. Ve své bakalářské práci v teoretické části jsem se zaměřila především na paměť, cesty …viac
Abstract:
Elderly people’s memory is currently quite a used topic and it is rather broad. I picked it to find out whether seniors really trust commercials and whether they let the commercials influence them or not. Furthermore, I researched what media influences the older population the most and what kinds of commercials are most successful with retired people. In the theoretical part of my bachelor’s thesis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 10. 2012
  • Vedúci: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní