Paměť ve stáří a specifika reklamy pro 60+ – Ing. Michaela Kytková
Ing. Michaela Kytková
Bakalářská práce
Paměť ve stáří a specifika reklamy pro 60+
Memory in old age and the specifics of advertising for 60+
Anotace:
Paměť ve stáří je v současné době velmi využívané a dosti rozsáhlé téma. Zvolila jsem si ho proto, abych zjistila, zda senioři opravdu reklamám důvěřují, zda se nechají reklamou ovlivnit či nikoli. Dále také jaká média v dnešní době nejvíce ovlivňují starší populaci a jaké reklamy mají u důchodců největší úspěch. Ve své bakalářské práci v teoretické části jsem se zaměřila především na paměť, cesty …víceAbstract:
Elderly people’s memory is currently quite a used topic and it is rather broad. I picked it to find out whether seniors really trust commercials and whether they let the commercials influence them or not. Furthermore, I researched what media influences the older population the most and what kinds of commercials are most successful with retired people. In the theoretical part of my bachelor’s thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nmjoq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 10. 2012
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Role kultury v psychologii reklamy
Tereza Kleinová -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
Pavlína Valová -
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
Alesia Mukhina -
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Michaela Kadlecová -
Brain-based learning principles and strategies in lower secondary EFL classes
Veronika Škrhová