Analýza nákupního chování zákazníků zaměřená na oblast bio kvality produktů – Karolína Obadalová
Karolína Obadalová
Bakalářská práce
Analýza nákupního chování zákazníků zaměřená na oblast bio kvality produktů
The Analysis of Customers' Shopping Behavior Focused on the Area of Bio Quality Products
Anotace:
Pro faktické pochopení spotřebitele jsou v práci popsány jednotlivé roviny a modely chování zákazníka při nákupu bioproduktů, jeho nejrůznější role a typologie. Dále jsou rozebírány jednotlivé fáze kupního rozhodovacího procesu a faktory, kterými je spotřebitel ovlivněn při nákupu bioproduktů. Mimoto je utvořen stručný úvod do problematiky bioprodukce. Takto položen teoretický základ je dále rozvíjen …víceAbstract:
For an accurate consumer understanding, the work describes the individual levels and models of customer behavior when purchasing organic products, his various roles, and typologies. Furthermore, the particular phases of the purchasing decision-making process and the factors influencing customers when purchasing organic products are discussed. In addition, a brief introduction to the issue of organic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OBADALOVÁ, Karolína. \textit{Analýza nákupního chování zákazníků zaměřená na oblast bio kvality produktů}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/3vx02v/.
Jak správně citovat práci
Obadalová, Karolína. Analýza nákupního chování zákazníků zaměřená na oblast bio kvality produktů. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Ganna Tsyrulnikova -
Spotřební chování v současném hotelnictví
Vít Vlasák -
Faktory ovlivňující spotřební chování generace X při nákupu osobního automobilu
Dominika Rajdlová -
Nákupní a spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Veronika Bartošová -
Nákupní a spotřební chování osob se zrakovým postižením na trhu cestovního ruchu
Dominika Baťková -
Nákupní a spotřební chování rodin s dětmi z kraje Vysočina na trhu cestovního ruchu
Sabina Nováková