Alice Rybářová

Diplomová práce

Hodnocení marketingového mixu v přímém prodeji kosmetiky

Evaluation of marketing mix in cosmetics direct sales
Anotace:
Práce popisuje přímý prodej jako jednu z možných alternativ distribuce kosmetických produktů. Specifika této distribuční cesty se odrážejí i v tvorbě marketingového mixu společností. Práce se věnuje všem jeho složkám ? výrobku, ceně, distribuci i komunikaci. Důraz je kladen hlavně na spotřebitelský úhel pohledu. Praktická část je věnována situaci na českém trhu v přímém prodeji kosmetiky, zejména pak …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
  • Vedoucí: Libuše Mottlová
  • Oponent: Gabriela Vránková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/2395

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management