Hodnocení marketingového mixu v přímém prodeji kosmetiky – Alice Rybářová
Alice Rybářová
Diplomová práce
Hodnocení marketingového mixu v přímém prodeji kosmetiky
Evaluation of marketing mix in cosmetics direct sales
Anotace:
Práce popisuje přímý prodej jako jednu z možných alternativ distribuce kosmetických produktů. Specifika této distribuční cesty se odrážejí i v tvorbě marketingového mixu společností. Práce se věnuje všem jeho složkám ? výrobku, ceně, distribuci i komunikaci. Důraz je kladen hlavně na spotřebitelský úhel pohledu. Praktická část je věnována situaci na českém trhu v přímém prodeji kosmetiky, zejména pak …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2395
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
- Vedoucí: Libuše Mottlová
- Oponent: Gabriela Vránková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2395
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova -
Marketingový mix
Anna Karetnikova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Veronika Hradecká -
Marketingový komunikační mix produktu SNICKERS
Valeriya Kuchuk -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček -
Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let
Radka Nečasová -
Komunikační mix dané společnosti
Klára Hloupá