Ekonomické aspekty elektronického obchodování – Bc. Marek Poč
Bc. Marek Poč
Bakalářská práce
Ekonomické aspekty elektronického obchodování
The Economic Aspects of the Electronics Business
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Ekonomické aspekty elektronického obchodování“ je problematika elektronických obchodů – eShopů. Práce je zaměřena na příčiny a předpoklady jejich vzniku a na jejich vztah ke klasickému obchodování v kamenných prodejnách. Na základě poznatků a vlastních zkušeností, a také výsledků dotazníkového šetření, jsou zde v samostatných kapitolách popsány a porovnány jejich hlavní …víceAbstract:
The subject of the thesis "Economic aspects of e-commerce" is the issue of e-commerce - eShops. The thesis is firstly focused on the causes and conditions of their formation and their relationship to classical trading in shops. Based on the knowledge and personal experience, but also the results of the survey, there are in separate chapters described and compared their main advantages and disadvantages …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/kn7aj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Radka Olejárová
- Oponent: doc. Ing. Theodor Beran, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Behavioral and institutional aspects of conduct of economic subjects
Zehui Lian -
Can the behavior of central banks help predict dramatic changes in the economic climate in any geographical region
Raunak Raunak -
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
Customers’ perception and behavior of fast fashion in Europe
Adéla Gruberová -
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Counterfeit Make-Up Products – Threat for the Market, Companies and Customers
Karolína Novotná -
Customers' view on convenience products packet design.
Mohammad Mahin Intasher Chowdhury -
Influence of different packaging attributes on customers’ perception of the products in the Czech Republic
Valeriia Riabiko