Adéla Davidová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie firmy a ekologická hlediska

Abstract:
Předmětem bakalářské práce je marketingová strategie vybraného podniku z ekologického hlediska. První část se zabývá teoretickým vymezením marketingu, ekologického marketingu a společenské odpovědnosti podniku. Práce se v praktické části zaměřuje na představení startupu Reknihy, které se zabývají přeprodejem knih z druhé ruky, a jejich marketingovou strategii s ohledem na ekologická hlediska. Dále …more
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is the marketing strategy of a selected company from an ecological point of view. The first part deals with the theoretical definition of marketing, green marketing and corporate social responsibility. The practical part of the thesis focuses on the introduction of the startup Reknihy, which deals with the resale of second-hand books, and their marketing strategy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2022

Thesis defence

  • The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty