Marketingová strategie firmy a ekologická hlediska – Adéla Davidová
Adéla Davidová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie firmy a ekologická hlediska
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je marketingová strategie vybraného podniku z ekologického hlediska. První část se zabývá teoretickým vymezením marketingu, ekologického marketingu a společenské odpovědnosti podniku. Práce se v praktické části zaměřuje na představení startupu Reknihy, které se zabývají přeprodejem knih z druhé ruky, a jejich marketingovou strategii s ohledem na ekologická hlediska. Dále …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the marketing strategy of a selected company from an ecological point of view. The first part deals with the theoretical definition of marketing, green marketing and corporate social responsibility. The practical part of the thesis focuses on the introduction of the startup Reknihy, which deals with the resale of second-hand books, and their marketing strategy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2022
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DAVIDOVÁ, Adéla. \textit{Marketingová strategie firmy a ekologická hlediska}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2022. Available from: https://theses.cz/id/3weyk3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia