Marketingová strategie firmy a ekologická hlediska – Adéla Davidová
Adéla Davidová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie firmy a ekologická hlediska
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je marketingová strategie vybraného podniku z ekologického hlediska. První část se zabývá teoretickým vymezením marketingu, ekologického marketingu a společenské odpovědnosti podniku. Práce se v praktické části zaměřuje na představení startupu Reknihy, které se zabývají přeprodejem knih z druhé ruky, a jejich marketingovou strategii s ohledem na ekologická hlediska. Dále …viacAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the marketing strategy of a selected company from an ecological point of view. The first part deals with the theoretical definition of marketing, green marketing and corporate social responsibility. The practical part of the thesis focuses on the introduction of the startup Reknihy, which deals with the resale of second-hand books, and their marketing strategy …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić