Milena Zhuravlova

Master's thesis

Adaptace marketingové strategie The Callan School v České republice

Adaptation of Marketing Strategy of the Callan School in the Czech Republic.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá charakteristikou vyučovací metody The Callan School a možnosti její adaptace v České republice. V práci se provádí výzkum pomocí standardních výzkumných metod: PEST analýzy prostředí v České republice ve vztahu k pořádání jazykových kurzů, výzkum mentality obyvatel České republiky a jejich vztah k vzdělání a výuce cizích jazyků, SWOT analýza Callanovy metody a další. Hlavním …more
Abstract:
This thesis deals with the characteristics of teaching method of the Callan School and the possibility of its adaptation in the Czech Republic. The research work is carried out using standardized research methods: PEST analysis of the environment in the Czech Republic in relation to organizing language courses; research of mentality of inhabitants of the Czech Republic and their relationship to education …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 1. 2012
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Marianna Luzanová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29601