Adaptace marketingové strategie The Callan School v České republice – Milena Zhuravlova
Milena Zhuravlova
Master's thesis
Adaptace marketingové strategie The Callan School v České republice
Adaptation of Marketing Strategy of the Callan School in the Czech Republic.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá charakteristikou vyučovací metody The Callan School a možnosti její adaptace v České republice. V práci se provádí výzkum pomocí standardních výzkumných metod: PEST analýzy prostředí v České republice ve vztahu k pořádání jazykových kurzů, výzkum mentality obyvatel České republiky a jejich vztah k vzdělání a výuce cizích jazyků, SWOT analýza Callanovy metody a další. Hlavním …moreAbstract:
This thesis deals with the characteristics of teaching method of the Callan School and the possibility of its adaptation in the Czech Republic. The research work is carried out using standardized research methods: PEST analysis of the environment in the Czech Republic in relation to organizing language courses; research of mentality of inhabitants of the Czech Republic and their relationship to education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29601
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2012
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Marianna Luzanová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29601
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Victorian Influence on the Russian Imperial Court Through the Family Ties between the English and Russian Royal Houses at the End of the 19th Century
Alena DUFKOVÁ -
Marketingová strategie zvoleného subjektu
Monika Kučerová -
Marketingové strategie neziskové organizace Člověk v tísni
Michaela Francová -
Investigating English language teachers’ language assessment literacy and conceptions of assessment in Mozambique.
Felizardo Armando Muianga -
Jazykové kurzy Francouzského institutu v Praze 1992-2011. Metody, skladba, marketing.
Eliška KRATOCHVÍLOVÁ -
Počítačová hra pro vstupní kurzy programování v jazyku Python
Daniel Hrebeň -
Kurzy pro kojence a jejich vliv na vývoj dítěte
Pavla BALŠÁNOVÁ