Milena Zhuravlova

Diplomová práce

Adaptace marketingové strategie The Callan School v České republice

Adaptation of Marketing Strategy of the Callan School in the Czech Republic.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá charakteristikou vyučovací metody The Callan School a možnosti její adaptace v České republice. V práci se provádí výzkum pomocí standardních výzkumných metod: PEST analýzy prostředí v České republice ve vztahu k pořádání jazykových kurzů, výzkum mentality obyvatel České republiky a jejich vztah k vzdělání a výuce cizích jazyků, SWOT analýza Callanovy metody a další. Hlavním …více
Abstract:
This thesis deals with the characteristics of teaching method of the Callan School and the possibility of its adaptation in the Czech Republic. The research work is carried out using standardized research methods: PEST analysis of the environment in the Czech Republic in relation to organizing language courses; research of mentality of inhabitants of the Czech Republic and their relationship to education …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2012
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Marianna Luzanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29601