Využití čtení u žáků s těžším stupněm mentálního postižení – Bc. Hana Polívková
Bc. Hana Polívková
Diplomová práce
Využití čtení u žáků s těžším stupněm mentálního postižení
The reading education of students with heavy mental disorder
Anotace:
Anotace POLÍVKOVÁ HANA, Výuka čtení u žáků s těžším stupněm mentálního postižení, diplomová práce, Brno, Masarykova univerzita 2008, 86s. Diplomová práce se zabývá alternativními způsoby výuky čtení u žáků s těžším stupněm mentálního postižení. V praktické části práce ukazuje možnost modifikace alternativních metod výuky čtení, včetně konkrétního postupu.Abstract:
Anotation POLÍVKOVÁ HANA, The reading education of students with heavy mental disorder, The Diploma thesis, Brno, Masarykova univerzita 2008, 86 pp. The Diploma thesis deals with alternative ways of reading education of students with heavy mental disorder. In practical part the diploma thesis deals with modification of alternative ways of reading education including specific procedure.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fsdgl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2008
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní metody výuky geografie
Anna Auermüllerová -
Alternativní metody ve výuce češtiny na SŠ
Zuzana Procházková -
Alternativní metody ve výuce češtiny jako cizího jazyka
Michaela Němcová -
Alternativní metody výuky na 1. stupni ZŠ
Karolína Toulová -
Alternativní metody výuky Informatiky
Jaroslava ŠOTOLOVÁ -
Metody výuky francouzského jazyka prostřednictvím dramatické výchovy
Zuzana Gamboová -
Alternativní metody výuky anglického jazyka pro žáky se specifickými poruchami učení
Sylvie Sedláčková -
Tvorba divadelní inscenace ve školním kolektivu s důrazem na alternativní metody vzniku jevištního tvaru
Tereza Krejčová