Obalový a grafický design jako marketingový nástroj – Bc. Radka Ledecká, DiS.
Bc. Radka Ledecká, DiS.
Master's thesis
Obalový a grafický design jako marketingový nástroj
Packaging and graphic design as a marketing tool
Abstract:
Předmětem diplomové práce je téma obalového a grafického designu jako marketingového nástroje. Diplomová práce se zabývá vlivem obalu a grafického designu na rozhodování spotřebitelů o koupi produktů. Pozornost je zaměřena zejména na estetickou funkci obalů. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá rešerší odborné literatury, zatímco obsahem praktické části je …moreAbstract:
The subject of the diploma thesis is the topic of packaging and graphic design as a marketing tool. The diploma thesis deals with the influence of packaging and graphic design on consumer decisions to buy products. Attention is focused mainly on the aesthetic function of packaging. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with a search of professional literature …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 7. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kkemf/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2021
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová