Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Beer Market – Aneta Teichmannová
Aneta Teichmannová
Bakalářská práce
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Beer Market
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Beer Market
Anotace:
Cílem této práce je zkoumat míru věrnosti značce projevující se u dvou různých věkových skupin napříč dvěma evropskými trhy. Tato práce dále zkoumá vliv věku a země pobytu na věrnost značce. Generace X (přibližně 1965 - 1979) a Generace Y (přibližně 1980 - 1995) byly vybrány ke zkoumání odlišných znaků chování v oblasti věrnosti značce, britský a český trh byly zvoleny jako vhodné pro uskutečnění výzkumu …víceAbstract:
The aim of this study is to examine the level of brand loyalty across two examined age groups and two different European markets and to investigate impact of age and country of residence on brand loyalty. Generation X (approximately 1965 – 1979) and Generation Y (approximately 1980 – 1995) were chosen as a population thanks to different manners of behaviour displayed in the area of brand loyalty. British …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/110762
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2015
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Markéta Zajarošová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TEICHMANNOVÁ, Aneta. \textit{Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Beer Market}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/3x3huy/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl -
Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
Mariami Denosashvili -
Brand loyalty in the restaurant industry: The importance of total customer benefit.
Polina Shumilova -
The impact of corporate social responsibility on brand image
Dilara Kose -
The Impact of Sales Promotions on Brand Loyalty
Sára Dimovová -
Vliv marketingu na sociálních sítích na loajalitu ke značce generace Y v České republice
Kateřina Formánková -
Generácie Y a Z v galérii
Sabina Pavlíková