Eliška Lichtenberková

Master's thesis

Analýza efektivity strategie sportovního sponzoringu Škoda Auto

Analysis of the Effectiveness of the Sports Sponsorship Strategy at Škoda Auto a.s.
Abstract:
Cílem diplomové práce je na základě zhodnocení efektivity vybrané sportovní sponzoringové aktivity navrhnout vhodné nástroje k jejímu měření. Práce hodnotí úspěšnost hlavní sponzoringové aktivity Škoda Auto jakožto součástí strategického komunikačního plánu společnosti. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na definování základních složek komunikačního mixu a vztah společnosti Škoda Auto ke sponzoringu …more
Abstract:
The objective of the Master’s thesis is to propose appropriate tools for its measurement based on the evaluation of the effectiveness of the selected sports sponsoring activity. The thesis evaluates the success of Škoda Auto's main sponsoring activity as part of the company's strategic communication plan. The theoretical part of the thesis focuses on defining the basic components of the communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2023
  • Supervisor: Vladimír Hönig
  • Reader: Petr Procházka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90320

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme:
Management