Analýza efektivity strategie sportovního sponzoringu Škoda Auto – Eliška Lichtenberková
Eliška Lichtenberková
Master's thesis
Analýza efektivity strategie sportovního sponzoringu Škoda Auto
Analysis of the Effectiveness of the Sports Sponsorship Strategy at Škoda Auto a.s.
Abstract:
Cílem diplomové práce je na základě zhodnocení efektivity vybrané sportovní sponzoringové aktivity navrhnout vhodné nástroje k jejímu měření. Práce hodnotí úspěšnost hlavní sponzoringové aktivity Škoda Auto jakožto součástí strategického komunikačního plánu společnosti. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na definování základních složek komunikačního mixu a vztah společnosti Škoda Auto ke sponzoringu …moreAbstract:
The objective of the Master’s thesis is to propose appropriate tools for its measurement based on the evaluation of the effectiveness of the selected sports sponsoring activity. The thesis evaluates the success of Škoda Auto's main sponsoring activity as part of the company's strategic communication plan. The theoretical part of the thesis focuses on defining the basic components of the communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/90320
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2023
- Supervisor: Vladimír Hönig
- Reader: Petr Procházka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90320
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda -
Podpora sportu v rámci CSR společnosti SAZKA a.s.
Simona Koukalová -
Sponzoring jako marketingový nástroj
Rudolf Šída -
CSR a její vliv na rozhodování zákazníků
Eva Kulhanová -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Irena Havlíková