Měření sociálně-emočních dovedností u dětí mladšího školního věku – Romana Štěpánková
Romana Štěpánková
Bachelor's thesis
Měření sociálně-emočních dovedností u dětí mladšího školního věku
Assessing social-emotional skills in younger school-age children
Abstract:
Tato práce vznikla ve spolupráci s IVDMR a jejím cílem bylo vytvořit a pilotovat testovou metodu v podobě dotazníku, který měří strategie odpovídání v rámci sociálně-kompetentního jednání u populace dětí mladšího školního věku. Na teoretické rovině vycházíme z CHC teorie a strukturou dotazníku a pro definování strategií nám byla inspirací IDS. Studie se zúčastnilo 121 mladších školáků, u kterých jsme …moreAbstract:
This thesis was done in collaboration with the IVDMR to develop and pilot a test method in the form of a questionnaire that measures socially competent responding strategies in a population of younger school-aged children. At the theoretical level, we drew on CHC theory and the structure of the questionnaire and definitions of the strategies were inspired by the IDS. A total of 121 younger school children …moreKeywords
sociálně-emoční dovednosti sociálně-kompetentní jednání strategie odpovídání děti mladšího školního věku vývoj testové metody Inteligenční a vývojová škála pro děti ve věku 5-10 let (IDS) social-emotional competence socially competent behavior answering strategy early school age children test development The Intelligence and Development Scales (IDS)
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/sqejl/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 1. 2022
- Supervisor: Mgr. Veronika Šromová
- Reader: Mgr. David Macek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Možnosti a rizika testování sociálně-emočních kompetencí dětí mladšího školního věku hromadnou formou
Veronika Šromová -
Rozvoj kognitivních, sociálních a emocionálních kompetencí u dětí v předškolním věku pomocí programu Druhý krok
Anna HORÁKOVÁ -
Adaptace Škály testové úzkosti pro děti (Children's Test Anxiety Scale) do češtiny.
Michal KLUSOŇ -
Naučná stezka Klokočskými skalami jako volnočasová aktivita pro děti a mládež
Miroslav Hlubuček -
Sportovní aktivity dětí a jejich důsledky pro rodinný rozpočet
Lukáš Skala -
Vliv sourozeneckých konstelací na sociálně-emoční kompetence u dětí ve věku 5-6 let
Aneta KRATOCHVÍLOVÁ -
Vliv televizní reklamy na děti ve věku 5 - 10 let v České republice
Jana Štětinová -
Vliv intervence agility tréninku mimo ledovou plochu na výkon ve vybraných motorických testech u hokejistů ve věku 7 až 11 let.
Petr PAVLÍČEK