Influenceri na sociálnych sieťach a ich využitie v marketingu – Lucia Petrovčíková
Lucia Petrovčíková
Diplomová práce
Influenceri na sociálnych sieťach a ich využitie v marketingu
Influenceři na sociálních sítích a jejich využití v marketingu
Anotace:
Tato diplomová práce s názvem Influenceři na sociálních sítích a jejich využití v marketingu se zabývá novým trendem součastnosti, ve kterém vystupují místo známých osobností a celebrit obyčejní lidé, kteří si ale svojí jedinečnou osobností a autenticitou prostřednictvím sociálních sítí podmínili mnoho uživatelů. První kapitola se zaměřuje na internetový marketing a vysvětluje základní pojmy z online …víceAbstract:
This diploma thesis called "Influencers in Social media and their Use in Marketing" deals with the new current trend in which, instead of well-known celebrities, star just ordinary people. Despite of this, they managed to conquer the masses through social networks thanks to their unique personality and authenticity. The first chapter focuses on online marketing and explains the basic concept of it …víceAbstract:
Táto diplomová práca s názvom Influenceri na sociálnych sieťach a ich využitie v marketingu sa zaoberá novým trendom súčasnosti, v ktorom namiesto známych osobností a celebrít vystupujú celkom obyčajní ľudia, ktorí si ale svojou jedinečnou osobnosťou a autenticitou prostredníctvom sociálnych sietí podmanili masy. Prvá kapitola sa zameriava na marketing na internete a vysvetľuje základné pojmy z online …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69287
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2017
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69287
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Využití influencerů v online marketingu
Vojtěch Čačka -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing a udržitelnost
Ivana Mikulková -
Fenomén youtuber: od videoklipu k individuální produkci na YouTube
Kamila Krejčová -
Fenomén „Youtuber“ (k problematice novodobé subkultury v české společnosti)
Tereza Bundilová -
Fenomén Youtuber: jeho působení v životě publika
Martina Kotulová