Lenka Hejduková

Bachelor's thesis

Personální marketing amatérského divadla

Personal marketing of amateur theatre
Abstract:
Bakalářské práce je zaměřena na problematiku získávání nových členů do amatérských divadelních spolků. Cílem bakalářské práce je zjistit jaké motivační faktory jsou pro něj podstatné. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy problematiky marketingu divadla a personálního marketingu. V metodologické části je popsána metoda optimalizace benefitů. Pomocí této metody jsou hledány rozdílné pohledy …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the issue of acquiring new members in amateur theater associations. The aim of the bachelor thesis is to find out what motivational factors are essential for it. The theoretical part explains the basic concepts of theater marketing and personal marketing. The methodological part describes the benefit optimization method. Using this method, different perspectives are sought …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2017
  • Supervisor: Jitka Černá
  • Reader: Bohumír Štědroň

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69943