Lenka Hejduková
Bachelor's thesis
Personální marketing amatérského divadla
Personal marketing of amateur theatre
Abstract:
Bakalářské práce je zaměřena na problematiku získávání nových členů do amatérských divadelních spolků. Cílem bakalářské práce je zjistit jaké motivační faktory jsou pro něj podstatné. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy problematiky marketingu divadla a personálního marketingu. V metodologické části je popsána metoda optimalizace benefitů. Pomocí této metody jsou hledány rozdílné pohledy …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the issue of acquiring new members in amateur theater associations. The aim of the bachelor thesis is to find out what motivational factors are essential for it. The theoretical part explains the basic concepts of theater marketing and personal marketing. The methodological part describes the benefit optimization method. Using this method, different perspectives are sought …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69943
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Jitka Černá
- Reader: Bohumír Štědroň
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69943
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Prorůstové metody optimalizace a prosazení internetového obchodu
Jaromír Horčička -
Nástroje daňové optimalizace v podnikání společnosti s ručením omezeným
Aneta Čápová -
Daňová optimalizace zaměstnaneckých benefitů ve vybrané společnosti
Michaela Bušová -
Optimalizace systému benefitů u konkrétního podnikatelského subjektu
Lucie Kalivodová -
Personální marketing a jeho uplatnění v podnikové praxi
Aneta Borovičková -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri