Personální marketing amatérského divadla – Lenka Hejduková
Lenka Hejduková
Bakalářská práce
Personální marketing amatérského divadla
Personal marketing of amateur theatre
Anotace:
Bakalářské práce je zaměřena na problematiku získávání nových členů do amatérských divadelních spolků. Cílem bakalářské práce je zjistit jaké motivační faktory jsou pro něj podstatné. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy problematiky marketingu divadla a personálního marketingu. V metodologické části je popsána metoda optimalizace benefitů. Pomocí této metody jsou hledány rozdílné pohledy …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the issue of acquiring new members in amateur theater associations. The aim of the bachelor thesis is to find out what motivational factors are essential for it. The theoretical part explains the basic concepts of theater marketing and personal marketing. The methodological part describes the benefit optimization method. Using this method, different perspectives are sought …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69943
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Bohumír Štědroň
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69943
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje daňové optimalizace v podnikání společnosti s ručením omezeným
Aneta Čápová -
Daňová optimalizace zaměstnaneckých benefitů ve vybrané společnosti
Michaela Bušová -
Optimalizace systému benefitů u konkrétního podnikatelského subjektu
Lucie Kalivodová -
Prorůstové metody optimalizace a prosazení internetového obchodu
Jaromír Horčička -
Personální marketing a jeho uplatnění v podnikové praxi
Aneta Borovičková -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri