Bc. Lucia Suchanová

Diplomová práce

Empatia a získavanie klientov banky

Empathy and bank clients acquisition
Abstract:
The aim of my thesis was to highlight the importance of empathy in obtaining bank's clients to measure empathy among experimental and control groups and find empathy with respect to particular criteria of performance of bank clerks and the adoption of such clients. The diploma work is divided into four chapters. It contains of 3 images, 3 tables, 2 charts, 19 graph’s and 2 appendices. In the first …více
Abstract:
Cieľom mojej diplomovej práce bolo upozorniť na dôležitosť empatie pri získavaní klientov banky, zmerať empatiu u experimentálnej a kontrolnej skupiny a hľadať súvislosti empatie najmä s kritériami výkonnosti bankových pracovníkov a tým ako sú prijímaní klientmi. Práca je rozdelená do štyroch kapitol. Obsahuje 3 obrázky, 3 tabuľky, 2 schémy, 19 grafov a 2 prílohy. V prvých troch teoretických častiach …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
  • Vedoucí: Prof. PhDr. Ján Čech, CSc.
  • Oponent: Ing. Miroslav Križan

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK