Bc. Radka Zídková

Diplomová práce

Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo

Marketing Strategy of the Amateur Theatre Association Filosofické divadlo
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu divadla, především pak jeho marketingovou komunikací skrze sociální sítě. Teoretická část práce se věnuje základním pojmům marketingu, marketingu umění a jeho vývoji, marketingu neziskových organizacích, jednotlivým složkám marketingového mixu a v závěru i sociálním sítím. V praktické části jsou poznatky marketingu použity na Filosofické divadlo Masarykovy …více
Abstract:
The master's thesis deals with the issue of theatre marketing, especially its marketing communication through social networks. The theoretical part of the thesis is devoted to the basic concepts of marketing, arts marketing and its development, marketing of non-profit organizations, individual components of the marketing mix and finally social networks. In the practical part, the knowledge of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Michal Stránský, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zídková, Radka. Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace