Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo – Bc. Radka Zídková
Bc. Radka Zídková
Diplomová práce
Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo
Marketing Strategy of the Amateur Theatre Association Filosofické divadlo
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu divadla, především pak jeho marketingovou komunikací skrze sociální sítě. Teoretická část práce se věnuje základním pojmům marketingu, marketingu umění a jeho vývoji, marketingu neziskových organizacích, jednotlivým složkám marketingového mixu a v závěru i sociálním sítím. V praktické části jsou poznatky marketingu použity na Filosofické divadlo Masarykovy …víceAbstract:
The master's thesis deals with the issue of theatre marketing, especially its marketing communication through social networks. The theoretical part of the thesis is devoted to the basic concepts of marketing, arts marketing and its development, marketing of non-profit organizations, individual components of the marketing mix and finally social networks. In the practical part, the knowledge of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÍDKOVÁ, Radka. \textit{Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/3xn9rd/.
Jak správně citovat práci
Zídková, Radka. Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
Jitka Kratochvilová -
Marketingový mix Městského divadla Zlín
Veronika Januszová -
Marketingová a komunikační strategie Městských divadel pražských
Kristýna Nejmanová -
Marketingový mix velkých divadelních scén
Martina Hájková -
Analýza marketingového mixu divadla
Eliška Koňařová -
Působení změny marketingového mixu na složení obecenstva divadla Mír
Vlasta Klosová -
Marketingový mix služeb Východočeského divadla
Lenka Minaříková