Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo – Bc. Radka Zídková
Bc. Radka Zídková
Master's thesis
Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo
Marketing Strategy of the Amateur Theatre Association Filosofické divadlo
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu divadla, především pak jeho marketingovou komunikací skrze sociální sítě. Teoretická část práce se věnuje základním pojmům marketingu, marketingu umění a jeho vývoji, marketingu neziskových organizacích, jednotlivým složkám marketingového mixu a v závěru i sociálním sítím. V praktické části jsou poznatky marketingu použity na Filosofické divadlo Masarykovy …moreAbstract:
The master's thesis deals with the issue of theatre marketing, especially its marketing communication through social networks. The theoretical part of the thesis is devoted to the basic concepts of marketing, arts marketing and its development, marketing of non-profit organizations, individual components of the marketing mix and finally social networks. In the practical part, the knowledge of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZÍDKOVÁ, Radka. \textit{Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/3xn9rd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zídková, Radka. Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
Jitka Kratochvilová -
Marketingový mix Městského divadla Zlín
Veronika Januszová -
Marketingová a komunikační strategie Městských divadel pražských
Kristýna Nejmanová -
Marketingový mix velkých divadelních scén
Martina Hájková -
Analýza marketingového mixu divadla
Eliška Koňařová -
Působení změny marketingového mixu na složení obecenstva divadla Mír
Vlasta Klosová -
Marketingový mix služeb Východočeského divadla
Lenka Minaříková