Realizace badatelsky orientované výuky v prvouce – Martina ŠPANĚLOVÁ
Martina ŠPANĚLOVÁ
Diplomová práce
Realizace badatelsky orientované výuky v prvouce
Realization of Inquiry-Based Science Education in the Basics of Science
Anotace:
Diplomová práce se zabývá badatelsky orientovanou výukou, realizovanou v prvouce. Teoretická část zahrnuje základní poznatky o tomto stylu výuky, analýzu BOV v učebnicích a Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání, dále charakteristiku žáka mladšího školního věku a organizace napomáhající propagaci BOV na školách. Výzkumná část ověřuje efektivitu a vhodnost užití BOV prostřednictvím vytvořeného …víceAbstract:
The diploma thesis deals with Inquiry-Based Science Education realized in the Basics of Science. The theoretical part includes basics informations about this style of teaching, analysis IBSE in textbooks and Framework Educational Program for Basics Education, as well as the characteristics child of the younger school age and organizations hepling to promote IBSE in schools. The research part verifies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Marcela Otavová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠPANĚLOVÁ, Martina. Realizace badatelsky orientované výuky v prvouce. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík
Název
Vložil
Vloženo
Práva