Realizace badatelsky orientované výuky v prvouce – Martina ŠPANĚLOVÁ
Martina ŠPANĚLOVÁ
Master's thesis
Realizace badatelsky orientované výuky v prvouce
Realization of Inquiry-Based Science Education in the Basics of Science
Abstract:
Diplomová práce se zabývá badatelsky orientovanou výukou, realizovanou v prvouce. Teoretická část zahrnuje základní poznatky o tomto stylu výuky, analýzu BOV v učebnicích a Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání, dále charakteristiku žáka mladšího školního věku a organizace napomáhající propagaci BOV na školách. Výzkumná část ověřuje efektivitu a vhodnost užití BOV prostřednictvím vytvořeného …moreAbstract:
The diploma thesis deals with Inquiry-Based Science Education realized in the Basics of Science. The theoretical part includes basics informations about this style of teaching, analysis IBSE in textbooks and Framework Educational Program for Basics Education, as well as the characteristics child of the younger school age and organizations hepling to promote IBSE in schools. The research part verifies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Marcela Otavová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠPANĚLOVÁ, Martina. Realizace badatelsky orientované výuky v prvouce. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights