Martin Mück

Bakalářská práce

Míra využití gamifikace v elektronických obchodech v ČR

Gamification usage in electronics stores in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá pojmem gamifikace a jejího využití. Cílem je zjištění míry jejího využití v elektronických obchodech v České republice. Na začátku této práce je objasněn samotný pojem gamifikace, aby mohl čtenář pochopit další kapitoly. Následně jsou vytyčeny klíčové historické milníky a naznačeny možné budoucí trendy a vývoj. V další části práce jsou charakterizovány jednotlivé projevy …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the term gamification and its use. The goal of this thesis is to determine the level of its use in electronic shops in the Czech Republic. The term gamification is explained at the beginning of the thesis, so the reader could understand next chapter. Subsequently key milestones are laid out and possible future trends and progress are suggested. In the next part of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
  • Vedoucí: Libor Gála
  • Oponent: Michal Šebesta

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45542