Simona Vaňharová

Bakalářská práce

Internet jako marketingový nástroj

Internet as a Marketing Tool
Anotace:
Obsahem bakalářské práce, která je rozdělena do pěti kapitol, je Internet a jeho využití v marketingu pomocí marketingové komunikace, obchodování pomocí Internetu, dále se práce zabývá současnými trendy. Internetovou reklamu a její výhody, která je zmíněna v poslední kapitole, uzavírají doporučení jak nejefektivněji prezentovat svou firmu.
Abstract:
The content of my bachelor thesis, which is divided into five chapters, the Internet and its use in marketing with marketing communications, business via internet, the work deals with current trends. Internet advertising and its benefits, which is mentioned in the last chapter, concluding recommendations efficiently how to present your business.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Eva Švecová
  • Oponent: Martin Koudela

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu