Internet jako marketingový nástroj – Simona Vaňharová
Simona Vaňharová
Bakalářská práce
Internet jako marketingový nástroj
Internet as a Marketing Tool
Anotace:
Obsahem bakalářské práce, která je rozdělena do pěti kapitol, je Internet a jeho využití v marketingu pomocí marketingové komunikace, obchodování pomocí Internetu, dále se práce zabývá současnými trendy. Internetovou reklamu a její výhody, která je zmíněna v poslední kapitole, uzavírají doporučení jak nejefektivněji prezentovat svou firmu.Abstract:
The content of my bachelor thesis, which is divided into five chapters, the Internet and its use in marketing with marketing communications, business via internet, the work deals with current trends. Internet advertising and its benefits, which is mentioned in the last chapter, concluding recommendations efficiently how to present your business.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/82073
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Eva Švecová
- Oponent: Martin Koudela
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Iryna Trylis -
Online Activism: The Internet as a Tool for Social Change in the Context of the United States
Pavla Němečková -
Nové komunikační strategie na Internetu
Marina Savosina -
Trendy marketingové komunikace na internetu a jejich aplikace ve firmě
Pavol Hubert -
Aktuáne trendy propagácie na internete
Katarína Janáková -
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Denisa Pešková -
Využití nových trendů na internetu pro sdílení informací ve vzdělávání a praxi
Vít PETEREK -
Trendy ve vyhledávání na Internetu
Lenka Černá