Aktuální přístupy učitele k vyvozování učiva ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ – Pavlína Koumarová
Pavlína Koumarová
Master's thesis
Aktuální přístupy učitele k vyvozování učiva ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Current Teacher's Approaches to Introduce New Topics in Czech Language in Primary Education
Abstract:
Diplomová práce se zabývá aktuálními přístupy učitele k vyvozování učiva ve výuce českého jazyka na 1. stupni základní školy. Teoretická část sumarizuje teoretická východiska, jež se týkají výuky českého jazyka. Hlavním cílem empirické části bylo zjistit, jak učitelé přistupují k vyvozování nového učiva ve výuce českého jazyka. Ve výzkumu byl aplikován kvalitativní výzkumný design s využitím metod …moreAbstract:
The master's thesis focuses on the current teacher's approaches to introduce new topics in Czech language in Primary education. The theoretical part summarizes the theoretical backgrounds related to Czech language teaching. The main aim of the empirical part was to identify how teachers approach to the introduction of the new topic. A quantitative research design using observation and interview methods …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOUMAROVÁ, Pavlína. \textit{Aktuální přístupy učitele k vyvozování učiva ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2024. Available from: https://theses.cz/id/3y0m2r/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Koumarová, Pavlína. Aktuální přístupy učitele k vyvozování učiva ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Komparace plánovaného kurikula anglického jazyka na primárních školách v České republice a v Nizozemsku
Kateřina Jahnová -
Přístupy k základní syntaktické terminologii a typy cvičení v učebnicích českého a německého jazyka pro 2. stupeň ZŠ
Roman Růžička -
Výuková komunikace na 1. stupni základní školy
Erika Matysková -
Přístup k žákům s Aspergerovým syndromem na 1. stupni ZŠ z hlediska podpory sociálního začlenění a komunikace
Barbora Pátková -
Strategie neverbální komunikace učitele na 1. stupni základní školy
Kateřina HOBZOVÁ -
Možnosti komunikace mezi školou a rodiči žáků na 1. stupni ZŠ
Andrea PROCHÁZKOVÁ -
Problematika komunikace s rodiči na 1. stupni ZŠ
Iveta FRIDRICHOVÁ -
Struktura pedagogické komunikace na 1. stupni základní školy
Lenka Kortová