Marketingový plán start-upu založený na crowdfundingu – Bc. Václav Taischl
Bc. Václav Taischl
Master's thesis
Marketingový plán start-upu založený na crowdfundingu
Marketing plan of a start-up based on crowdfunding
Abstract:
V diplomové práci s názvem Marketingový plán start-upu založený na crowdfundingu se autor zabývá crowdfundingovými kampaněmi "Pokáčovo nové album" a "Frusack", a crowdfundingovými platformami Kickstarter, Hithit a Startovač. Hlavním cílem diplomové práce je charakterizovat a analyzovat dvě konkrétní kampaně, uskutečněné na rozdílných crowdfundingových platformách a analyzovat konkrétní crowdfundingové …moreAbstract:
In the master thesis entitled Marketing plan of start-up based on crowdfunding, the author deals with the crowdfunding campaigns "Pokáčovo nové album“ and "Frusack“ and with crowfunding platforms Kicksarter, Hithit and Startovač. The main objective of the thesis is to characterize and analyze two specific campaigns realized on different crowfunding platforms and to analyze specific crowdfunding platforms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xctz6/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2017
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vizuální a mediální komunikace Průhonického parku
Tereza Smitková -
Proposal of Online Marketing Campaign to Enroll Students to Ton Duc Thang University
Viet Linh Vu -
Správa profilu autora na webu UTB
Jiří Holubář -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Daňový mix Tax mix
Kateřina Mizerová -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov