Možnosti marketingové komunikace pro subjekty tradičního českého obchodu – Bc. Sarah Fröhlichová
Bc. Sarah Fröhlichová
Diplomová práce
Možnosti marketingové komunikace pro subjekty tradičního českého obchodu
Options of marketing communication for traditional Czech retail
Anotace:
Fröhlichová, S. Možnosti marketingové komunikace pro subjekty tradičního české-ho obchodu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Diplomová práce se zabývá možnostmi marketingové komunikace pro subjek-ty tradičního českého obchodu. Cílem je navržení využití nástrojů marketingové komunikace pro tyto subjekty maloobchodu. Teoretická část je zpracována pomocí odborné literatury a vymezuje …víceAbstract:
Fröhlichová, S. Options of marketing communication for traditional Czech retail Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2024. The thesis deals with the possibilities of marketing communication for sub-jects of traditional Czech trade. The aim is to propose the use of marketing com-munication tools for these subjects of retail trade. The theoretical part is elaborat-ed using professional literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Oponent: Lenka Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Impact of Globalization on Segment of Small-medium Enterprises
Mariia Nesterova -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Supporting small and medium enterprises in the context of the European Union-Ukraine Association Agreement
Wytse Sonnema -
The Adoption of Business Process Management in Small and Medium Enterprises
Jiří Kolář