Rebeka Hanzelová

Bakalářská práce

Fashion management

Fashion management
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku Fashion managementu a analyzuje charakteristiky tří hlavních módních segmentů: Haute couture, Prémiové značky a Fast fashion. Práce se věnuje popisu těchto segmentů a jejich postavení na trhu. Dále se zabývá různými formami komunikace v rámci těchto segmentů a specifiky marketingových strategií.
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the issue of Fashion management and analyzes the characteristics of three main fashion segments: Haute couture, Premium brands and Fast fashion. This work is devoted to the description of these segments and their position in the market. It also deals with different forms of communication within these segments and the specifics of marketing strategies.
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zameriava na problematiku Fashion manažmentu a analyzuje charakteristiky troch hlavných módnych segmentov: Haute couture, Prémiové značky a Fast fashion. Práca sa venuje popisu týchto segmentov a ich postaveniu na trhu. Ďalej sa zaoberá rôznymi formami komunikácie v rámci týchto segmentov a špecifikami marketingových stratégií.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
  • Vedoucí: Vladimíra Khelerová
  • Oponent: Kamila Matysová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88993