Rebeka Hanzelová
Bakalářská práce
Fashion management
Fashion management
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku Fashion managementu a analyzuje charakteristiky tří hlavních módních segmentů: Haute couture, Prémiové značky a Fast fashion. Práce se věnuje popisu těchto segmentů a jejich postavení na trhu. Dále se zabývá různými formami komunikace v rámci těchto segmentů a specifiky marketingových strategií.Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the issue of Fashion management and analyzes the characteristics of three main fashion segments: Haute couture, Premium brands and Fast fashion. This work is devoted to the description of these segments and their position in the market. It also deals with different forms of communication within these segments and the specifics of marketing strategies.Abstract:
Táto bakalárska práca sa zameriava na problematiku Fashion manažmentu a analyzuje charakteristiky troch hlavných módnych segmentov: Haute couture, Prémiové značky a Fast fashion. Práca sa venuje popisu týchto segmentov a ich postaveniu na trhu. Ďalej sa zaoberá rôznymi formami komunikácie v rámci týchto segmentov a špecifikami marketingových stratégií.Klíčová slova
Fashion management Fast Fashion Komunikace Strategie Fashion Móda Haute Couture MarketingKlíčová slova
Fashion Fast Fashion Komunikácia Stratégia Marketing Fashion management Móda Haute Couture
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88993
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88993
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
Krizová komunikace jako součást řízení rizik podniku Clarisse Fashion Atelier
Barbora Králová -
Aktuální změny ve fast fashion po pandemii covid 19
Veronika Peterková -
Marketingová komunikace výrobce luxusních módních doplňků
Nikola Klasovská -
Návrh inovace marketingové komunikace oděvního studia v oblasti udržitelné módy
Helena Fabini -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra