Ekonomická efektivnost nového marketingového nástroje – Mgr. Ing. Šárka Hawerlandová
Mgr. Ing. Šárka Hawerlandová
Bakalářská práce
Ekonomická efektivnost nového marketingového nástroje
Economic Effectiveness of the New Marketing Tool
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem se zabývala analýzou zcela nového marketingového nástroje a měřením jeho efektivnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje základní informace o novém nástroji – slevových portálech, vysvětlení jeho přínosu pro obchodní společnosti i zákazníky a stanovení vzorce pro výpočet efektivnosti. V praktické části jsem zkoumala reálný dopad …víceAbstract:
In my bachelor thesis i dealt with analysis of the brand new marketing tool and measuring of its effectiveness. Thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains basic information about the new tool - discount portals, explanation of its benefits to businesses and benefits for customers and setting up a formula for calculating cost-effectiveness. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qo7cr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. František Kalouda, CSc.
- Oponent: Ing. Tomáš Hofer
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance a právo
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomická efektivnost firmy poskytující služby pro slévárenství
Barbora Krňávková -
Ekonomická efektivnost údržby zeleně a její sociálně-ekonomický význam pro vybranou firmu plnící zakázky Správy železniční dopravní cesty
Pavel Petruška -
Efektivnost online marketingových nástrojů ve vztahu k návštěvnosti a konverzi na e-shopu
Luboš Vnenk -
Efektivnost online marketingových nástrojů při propagaci stavebních řemesel
Šárka Nevšímalová -
Efektivnost marketingových nástrojů vybraného představení Hudebního divadla v Karlíně
Hana Urbánková -
Efektivnost marketingových promoakcí.
Miroslava NEUBERTOVÁ -
Efektivnost a konkurenceschopnost soukromé přepravy chemických produktů po železnici, společnosti Unipetrol Doprava s.r.o.
Barbora Řehůřková -
Efektivnost reklamy a marketingová kampaň firmy STAKOPLAST
Ondřej Kašpar