Prevence specifických poruch učení v předškolním věku – Ivana ŠÍMOVÁ
Ivana ŠÍMOVÁ
Bachelor's thesis
Prevence specifických poruch učení v předškolním věku
The prevention of specific learning disabilities at pre-school age
Abstract:
Tématem bakalářské práce je prevence specifických poruch učení v předškolním věku. Teoretická část přibližuje vývoj dítěte předškolního věku se zaměřením na školní zralost a školní připravenost, dále se zaměřuje na rizikové projevy dítěte v mateřské škole a na vliv rizikových projevů na školní úspěšnost. V rámci této oblasti se teorie dále zaměřuje na legislativní zabezpečení předškolního vzdělávání …moreAbstract:
The theme of this Bachelor Thesis is the prevention of specific learning disabilities in pre-school age. The theoretical part describes the development of the pre-school child with a focus on school maturity and school readiness. Further it focuses on the child's risk manifestations in the kindergarten and on the impact of the consequences of risk manifestations on school success. Within this area …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2019
- Supervisor: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠÍMOVÁ, Ivana. Prevence specifických poruch učení v předškolním věku. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
Riziko vzniku specifických poruch učení u dětí s narušenou komunikační schopností
Martina LACINOVÁ -
Komunikační kompetence dětí v předškolním vzdělávání z hlediska možných rizik poruch čtení a psaní
Tereza MACKOVÁ -
Screening rizika poruch příjmu potravy u studentek Univerzity Palackého v Olomouci a srovnání jejich organizace osobnosti ve spojitosti s obrannými mechanismy
Barbara SVĚTLÍKOVÁ -
Rizika specifických poruch učení u dětí s ADHD předškolního věku
Marcela ŠTĚPANÍKOVÁ -
Prevence a predikce specifických poruch učení v předškolním věku
Natálie SVOBODOVÁ -
Možnosti prevence specifických poruch učení v předškolním věku
Iva Lüftnerová