Modernizace knihovny Nemocnice Boskovice s.r.o. za účelem zlepšení marketingové strategie – Bc. Milan Lepš
Bc. Milan Lepš
Master's thesis
Modernizace knihovny Nemocnice Boskovice s.r.o. za účelem zlepšení marketingové strategie
Modernization of the Library of Nemocnice Boskovice s.r.o. in Order to Improve the Marketing Strategy
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na modernizaci knihovny Nemocnice Boskovice s.r.o. a její vliv na zlepšení marketingové strategie. Teoretická část práce se věnuje základům marketingu, s důrazem na specifika marketingu ve zdravotnictví. Praktická část představuje organizaci nemocnice a poskytuje podrobnou situační analýzu. Dále je popsán současný stav knihovny a samotný projekt, včetně vytvoření nových …moreAbstract:
This thesis focuses on the modernization of the Nemocnice Boskovice s.r.o. and its impact on improving the marketing strategy. The theoretical part of the thesis deals with marketing fundamentals, with an emphasis on healthcare-specific marketing aspects. The practical part introduces the hospital's organization and provides a detailed situational analysis. Furthermore, it describes the current state …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 8. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LEPŠ, Milan. \textit{Modernizace knihovny Nemocnice Boskovice s.r.o. za účelem zlepšení marketingové strategie}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/3z2w98/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Lepš, Milan. Modernizace knihovny Nemocnice Boskovice s.r.o. za účelem zlepšení marketingové strategie. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management in Healthcare / Management ve zdravotnictví
Theses on a related topic
-
Návrh zlepšení ošetřovatelského managementu interního oddělení Nemocnice Boskovice s.r.o.
Patrik Šustr -
Marketingová strategie Nemocnice Boskovice s. r. o.
Milan Lepš -
Marketingová strategie vybraného podniku
Jakub Drobný -
Marketingová strategie firmy
My Ngoc Truongová -
Marketingová strategie nově vznikajícího food trucku
Van Anh Do -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Matěj Pek -
Marketingová strategie podniku
Michaela Vinklerová