Van Anh Do

Bakalářská práce

Marketingová strategie nově vznikajícího food trucku

Marketing strategy of the newly establishing food truck
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii nově vznikajícího food trucku, který bude nabízet bubble tea jako hlavní sortiment. Marketing je důležitou oblastí každého podnikání a má vliv na celé dění podniku. Cílem této bakalářské práce je návrh marketingové strategie pro nově vznikající food truck na základě provedených analýz trhu a prostředí podniku. Návrh je postaven na výsledcích z …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing strategy of a newly establishing food truck, which will offer bubble tea as the main assortment. Marketing is an important area of every business and affects the whole event. The aim of this bachelor's thesis is to create a marketing strategy for a newly emerging food truck based on market and business environment analysis. The proposal is based on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Oponent: František Zjevík, DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON