Bc. Martin KRČEK
Master's thesis
Mobilní marketing ve farmacii
Mobile Marketing in Pharmacy
Abstract:
Tato práce popisuje možnosti mobilní marketingové komunikace ve farmacii. Počty mobilních telefonů rostou a tím i potenciál a nové možnosti mobilního marketingu. V oboru zdravotnictví jsou ovšem marketingové možnosti posunuty o něco dál ? blíže k člověku. Mobilní zařízení je 24 hodin s člověkem a podle vzorců chování lze určit, jakými chorobami trpí, a podle toho mu ?servírovat? reklamu. Práce analyzuje …moreAbstract:
This diploma thesis describes the possibility of mobile marketing communication in pharmacy. The numbers of mobile phones increase and that cause the potential and new opportunities for mobile marketing increase too. In the field of healthcare the marketing opportunities, however, are moved a little closer to the man. Mobile equipment is 24 hours with the man and according to the patterns of behavior …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2012
Accessible from:: 13. 4. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRČEK, Martin . Mobilní marketing ve farmacii. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Lingvistická a translatologická analýza odborné terminologie z oblasti galenické farmacie
Petra Lopuchovská -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Lucie Bubnová -
Návrh komunikačního plánu firmy XY zaměřený na studenty farmacie
Lydie Štoplová -
Využití strojového vidění v prostředí farmacie při kontrole naplněnosti lahviček
Rostislav Pavlenka -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Šárka Horynová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
David Sobotka -
Analýza wellness aktivit zaměstnanců v oboru farmacie a nákladní dopravy
Jan Vackář -
PŘEKLAD ODBORNÉHO TEXTU Z OBLASTI FARMACIE S KOMENTÁŘEM A GLOSÁŘEM
Aneta VOJTĚCHOVSKÁ